Header Ads Widget

Ticker

6/recent/ticker-posts

Spring/Summer 2015 campaigns: Mango, Moschino, Alexander Wang & Oscar de la Renta

Shows are over...let's talk about campaigns =)

Anna and Sasha, two of my favourites. Their season has been good.
Anna got 5 campaigns (Mango, Moschino, Alexander Wang, Marc Jacobs & Alexander Wang Denim) and Sasha got 4 (Dior beauty, Moschino, Oscar de la Renta & Karl Lagerfeld). That makes me happy, because I like them both.

I already talked about Marc Jacobs, Dior beauty and Karl Lagerfeld. Today, I have to talk about the other four (I won't talk about Alexander Wang's Denim ad, sorry). Let's do this!!




Los desfiles han terminado...hablemos de campañas =)

Anna y Sasha, dos de mis favoritas. Sus temporadas han sido buenas.
Anna ha conseguido 5 campañas (Mango, Moschino, Alexander Wang, Marc Jacobs y Alexander Wang Denim) y Sasha 4 (Dior beauty, Moschino, Oscar de la Renta y Karl Lagerfeld). Eso me alegra, porque me gustan las dos.


Ya hablé de Marc Jacobs, Dior beauty y Karl Lagerfeld. Hoy toca hablar de las otras cuatro (no hablaré de la campaña de Alexander Wang Denim, lo siento). ¡¡A por ello!!






Mango Spring/Summer 2015: Anna Ewers by Josh Olins



I love Mango as a store, and I love them for hiring Anna for their campaign.

Some shots are slightly dissapointing, because they're too plain. But the campaign as a whole is pretty nice.
I love that 70's vibe, and Anna is perfect for it.






















Me encanta Mango como tienda, y me encanta que hayan contratado a Anna para su campaña.
Algunas fotos son algo decepcionantes, porque son muy simples. Pero la campaña en general es bonita.
Me gusta ese toque setentero, para el cual Anna es perfecta.





Moschino Spring/Summer 2015: Anna Ewers, Sasha Luss & Hollie-May Saker by Steven Meisel




Hollie is Meisel's new darling and I don't even know why. She's super plain, and it shows in this ad.

Anna and Sasha look way better. Anna looks like a supertop.

The ad is nice, considering how awful the show was. Meisel makes Moschino look expensive.






Hollie es la nueva favorita de Meisel, y no entiendo la razón. Es super anodina, y se ve en esta campaña.
Anna y Sasha destacan totalmente. Anna parece una supertop.


La campaña esta bien, si tenemos en cuenta lo horrible que fue el desfile. Meisel hace que Moschino parezca lujoso.






Alexander Wang Spring/Summer 2015: Anna Ewers, Binx, Dylan Xue, Lexi Boling, Sarah Brannon & Vanessa Moody by Steven Klein




I don't like Alexander Wang as a designer, but his last two campaigns were great. This one, however, isn't that impressive.

Too many models, for example. Anna is the ultimate Wang girl, but the rest of the girls look out of place. They're supposed to be the coolest, but I don't see anything cool on this ad.

There is too much going on, and that annoys me. It's not a good campaign.






No me gusta Alexander Wang como diseñador, pero sus dos últimas campañas fueron muy buenas. Esta, sin embargo, no es nada del otro mundo.
Demasiadas modelos, por ejemplo. Anna es la chica Wang por excelencia, pero al resto de chicas se las ve fuera de lugar. Se supone que son las más guays, pero yo no veo nada guay en esta campaña.


Hay muchas cosas metidas a la vez, y eso me molesta. No es una buena campaña.







Oscar de la Renta Spring/Summer 2015: Sasha Luss & Daria Strokous by Steve Hiett




It's lovely to see them both, but Karlie should have been part of this campaign.

Oscar died after this show, and one of his muses should have been on the last campaign where we can see Oscar's clothes.
And, these photos show how little effort they put on the campaign. They did it really fast, and it shows. I don't like it.








Me gusta verlas a ambas, pero Karlie tendría que haber sido parte de la campaña.
Oscar murió después de este desfile, y debería haber sido una de sus musas la que protagonizase la última campaña donde podemos ver la ropa de Oscar.
Y, estas fotos muestran el poco esfuerzo que pusieron en la campaña. Lo hicieron todo deprisa, y se nota. No me gusta.

Yorum Gönder

0 Yorumlar